Detta är mitt 333:e Inlägg i denna blogg. Fantastiskt! Borde firas med något... hum...
Äh! det här var firande nog att de fick ett eget inlägg :D
// XzionZ almighty
söndag 10 januari 2010
Tv
Måste bara nämna det att www.kolla.tv är mycket bättre än www.tv.nu. Dessutom börjar jag friskna till nu! känns bra! hoppas jag mår bra i morgon så jag kan jobba och sen träffa älsklingen!
lördag 9 januari 2010
Fy fan!

Jag mår idag helt galet dåligt. Varit illamående sedan kl 22 igår. Sovit kanske 2 timmar sammanlagt. Tömt magen åt fel håll ett antal gånger. Skulle göra nästan vad som helst för en dofilus blåbär just nu. Men kan knappast åka till willys och köpa en när jag mår såhär dåligt. Får bara hoppas att jag blir frisk snart. /Jlt
söndag 3 januari 2010
tisdag 29 december 2009
fredag 25 december 2009
Julen
Hade fullt upp på julafton massa åkande =) men det var en lyckad jul må jag säga! Avslutade med att sova med älsklingen =). Idag blir det åka till mulles landställe dit älsklingen även ska åka fast i morgon =)
tisdag 22 december 2009
lördag 19 december 2009
Förfrågan.
Finns det någon som kan fixa en snyggare "head" till min blogg :P Orkar verkligen inte göra det själv!
ps texten XzionZ - "om man tänker en tanke" måste finnas med :D
/ JLT
ps texten XzionZ - "om man tänker en tanke" måste finnas med :D
/ JLT
Tittar ut.
Tittar ut och ser att det är mycket bra väder för att traska omkring i staden med älsklingen idag. Mår mycket bättre idag än i gårkväll min kropp strejkade rejält från 13:00 igår ungefär. Kanske var det sprutan som orsakade detta. men som sagt nu är kroppen på banan igen =) Kanske fajtats klart med vaccinet nu =). men innan det ger ett 100% skydd tar det ungefär dagar. men äh har man inte fått skiten ännu klarar man sig nog undan 3 dagar till.
Dags o ringa hänken!
/ SNÖGUBBEN
Dags o ringa hänken!
/ SNÖGUBBEN
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

