Tittar ut och ser att det är mycket bra väder för att traska omkring i staden med älsklingen idag. Mår mycket bättre idag än i gårkväll min kropp strejkade rejält från 13:00 igår ungefär. Kanske var det sprutan som orsakade detta. men som sagt nu är kroppen på banan igen =) Kanske fajtats klart med vaccinet nu =). men innan det ger ett 100% skydd tar det ungefär dagar. men äh har man inte fått skiten ännu klarar man sig nog undan 3 dagar till.
Dags o ringa hänken!
/ SNÖGUBBEN
lördag 19 december 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
det kommer inte ge ett hundraprocentigt skydd. läkemedelsverket garanterar inte detta... tror det ligger på 80 %
Skicka en kommentar