tisdag 22 december 2009

Kungen.


Jag kungen är över alla här! Gjort min första egna julskinka. Tog över 4 timmar. Men värt det. Lär vara sjukt god.

1 kommentar:

Hönken sa...

Den ser ju måttligt god ut! XD