lördag 4 juli 2009

Mitt huvud.


Hatar dessa värmare.

Mitt huvud.


Hatar dessa värmare.

GRATTIS!!!

Idag är det någons födelsedag, och det är inte vem som helst utan världens bästa Mariel! GRATTIS!DSC04072

DSC07192

Ännu en gång Stort grattis! Önskar Jimmy, Johanna, Simba och Elvis!

fredag 3 juli 2009

Hönkens


Hon har gjort en bukett blommor:) vi är på väg hem till henne på middag:)

God morgon.


Är så skönt att kunna få sov morgon vaknade kvart över 7 idag:) utvilad. Är på mariels landställe:)

tisdag 30 juni 2009

Grattis:)


Idag fyller min farmor år, 83 närmare bestämt. Hehe konstigt nog var det jag som "fick" något:) det är 4 små växter på bilden. Dom höll på att dö här så jag tar hem dom och fixar bra för dom:) nu ska jag åka hem och gå på kvällspromenad med rhoca:) skoj o hoj.

måndag 29 juni 2009

Nytt.

Nytt, nytt, nytt. Har ägnat en stund efter jobbet och göra om lite här hemma =) Riktigt nöjd faktiskt. Och nej jag tänker inte via bilder :P

Ska gå ut på en leta katt promenad nu, dock vet jag var simba är. Han håller alltid till på exakt samma plats numera.

Pratade med den "onda" katt tanten efter jobbet idag, hon som matade simba förut. Riktigt trevlig var hon ju :P trots att ohn bara gnällde på hur vi tog hand om simba förut.

Kommer kylan snart då? Den är efterlängtad.

//JLT


Ps. alla bilder i bloggen går självklart att föstora genom att klicka på dom :P

söndag 28 juni 2009

Ute på promenad:)


Jag och rhoca är ute på kvällspromenad:) snart ska vi gå in och sova

Hälsa.

Det går helt klart åt rätt håll för mig med min vikt mm. Äter precis som alltid massa onyttigt och stora mängder, trots detta går jag sakta ner i vikt =) Har nu en BMI på 25,8 att gämföra med 31 för något år sedan.

Enligt kalkyl ska jag trycka i mig hela 4700 Kcal/dag för att fylla upp min krops behov. det är en hel del...

Aja nu ska jag bädda sängen med nytvättade lakan o sånt. sen är det läggdags för oss som jobbar och betalar skatt ;D

Behöver jag?


Säga mer?