onsdag 23 juli 2008

TRÖTT

Ja jo... 09:30 somnade jag ungefär efter lite tele samtal och filmtittande. Sen var de bara gå upp 13:30 för att inte sova bort hela dagen och vända på dygnet. nu är jag STÖRT trött :P ska till benkt snart. Puss & kraM

trött.nu

Nej gå inte in på trött.nu den lär inte ens finnas. Det är bara det att jag är sinnesjukt trött just nu. kl är 07:52 och jag har inte lagt mig för att sova ännu. Suttit uppe hela natten med stefan och kollat film och spelat spel. Jag har iofs typ gått ifrån övertrött stadiet så kan säkert vara uppe hela dagen nu. Men man är nog inte så vacker gissar på att jag har IKEA påsar under ögonen.

Ska kolla på film nu iaf. lär toksomna!

/ J I M M Y - X Z I O N Z

ps. Den här bloggen är bra mycket bättre än min tidigare mycket fler valmöjligheter och mycket lättare att skapa inlägg i då man kan göra det från massa olika ställen. ds

måndag 21 juli 2008

Hitta på något?

Nu vill jag hitta på något! Finns de nå frivillig där ute :D ?

Fakta.

Vi människor är alla olika, vissa resonerar på så konstiga sätt att jag inte begriper mig på dem, men det är nog ömsesidigt.

Finns bara en sak jag vill att de som lever omkring mig ska göra, det är att tala sanning. Med att tala sanning menas inte bara att man inte ljuger utan att man även aldrig säger saker för att tex bara vara snäll eller artig om man inte verkligen menar dem.

Som några exempel så ni förstår hur jag menar är:

  1. Säg aldrig att du tänker på någon om du inte verkligen gör det.
  2. Säg inte att du saknar/saknat någon om du verkligen inte gör/gjort det.

Nog om detta. Nu är det Måndag morgon v.30 ver halva semestern har gått och jag har inte gjort något vettigt alls, får väl skylla mig själv att jag inte har lust att hitta på något själv och inte har folk omkring mig med förutsättningar att göra något med mig. What ever. Ska nog sova nu bara läsa ett sms som skummt nog skickas till min mobil denna tiden på dygnet får se vem de kan vara tro.

Godnatt gonatt!

söndag 20 juli 2008

Ostbågar


Hehe är man grym eller vad

lördag 19 juli 2008

Igen



Älsklingen


Nya pärlan Hehe

...

Nothing good lasts for ever...............

fredag 18 juli 2008

Fästing!!!

Finns inge vidrigare än en fästing! Hade nyss en på armen! Jisses vad det kliar där den borrade in sitt lilla vidriga huvud.

// JLT

Ps. Fästingen är aska nu ds.

Smarta eller?


Hum antingen är jag smart eller så är alla andra smarta. . . Jag är helt själv i tvättstugan. . Visst det är fredag mitt på dagen. . Men folk kanske har semester eller så finns det väl pensionärer? Nästan lite konstigt att vara solo här. . Kanske läckt ut något gift? Inte troligt dock. . . . Hum aja. Återgå till vikandet och lite bra musik en stund:) .