
Hum antingen är jag smart eller så är alla andra smarta. . . Jag är helt själv i tvättstugan. . Visst det är fredag mitt på dagen. . Men folk kanske har semester eller så finns det väl pensionärer? Nästan lite konstigt att vara solo här. . Kanske läckt ut något gift? Inte troligt dock. . . . Hum aja. Återgå till vikandet och lite bra musik en stund:) .
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar