Nej gå inte in på trött.nu den lär inte ens finnas. Det är bara det att jag är sinnesjukt trött just nu. kl är 07:52 och jag har inte lagt mig för att sova ännu. Suttit uppe hela natten med stefan och kollat film och spelat spel. Jag har iofs typ gått ifrån övertrött stadiet så kan säkert vara uppe hela dagen nu. Men man är nog inte så vacker gissar på att jag har IKEA påsar under ögonen.
Ska kolla på film nu iaf. lär toksomna!
/ J I M M Y - X Z I O N Z
ps. Den här bloggen är bra mycket bättre än min tidigare mycket fler valmöjligheter och mycket lättare att skapa inlägg i då man kan göra det från massa olika ställen. ds
onsdag 23 juli 2008
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar