fredag 7 januari 2011

Trött.


Behöver jag säga mer än ordet uppgiven. Har ingen spade.

torsdag 30 december 2010

Årets näst sista dag.

Hej alla glada!

Idag årets näst sista dag var jag iväg till Danderyds sjukhus. Det gick som förväntat bra =) jag är en “fri man” enligt läkaren! Så på måndag börjar jag ÄNTLIGEN jobba! Det är inte så att jag hemskt gärna börjar gå upp tidigt igen och sitter i massa bilköer hem… men det ska bli jävligt glassigt att gå från minus 5-6 tusen i månaden till ett par tusen plus!

Nu till lite mer negativa saken idag. Jag var som bekant lite smådålig redan innan haft lite pendlande feber och snuva senaste dagarna.
Men efter min resa till Danderyd är det nu Betydligt mycket värre! Fryser och svettas och näsa och ögon bara rinner o rinner. Det är ju för fan Nyårsafton i morgon! Ska ju med älsklingen med familj till hennes kusiner på middag ju! då kan jag ju inte vara sjuk! Så jag tog min underbara flickväns råd och köpte nässpray och Kan Jang i stan när jag ändå passerade. Nässpray borde ju faktiskt få nobel pris. ITS WORKING!…  MEN Kan Jang vette fan… Det är precis jävla svindyrt närmare 200 kr för en flaska.. och det smakar ärligt talat SKIT (Eller ja Som en blandning av kaffesump, jord, lera och kattsand) Nej jag har inte smakat den beskrivna kombinationen bara Kan Jang.
advertising-kanjang

Hoppas ni alla får en Underbar nyårsafton och ett Gott nytt 2011!

Tjolahopp!

lördag 25 december 2010

Julen.

Så var den väl i princip över för denna gång. Måste säga att den varit väldigt bra =).

Julafton – Först med familjen hos farmor lite snabbt och massa mat.
sen vidare till Johanna där ännu mer mat och mys väntade! underbart! sen sov jag där också mysigt =)

Juldagen – Började med en trevlig frukost hos Johanna. Sedan hem och städa upp efter katter som röjt omkring väldigt mycket här hemma :(. Nu sitter i alla fall jag och Älsk här och har en myskväll med filmer =)! Snart börjar nästa film SVT1 Mr & Mrs Smith!

Go Jul!

söndag 12 december 2010

Söndag.


Vad kan då vara bättre än värmegolv med kattmynta som johanna sprayat dit?

lördag 11 december 2010

Då var det dags igen.

Det rinner vatten genom mitt tak i köket –.-

fredag 3 december 2010

Vinter.


Vet en katt som inte uppskattar snö och kyla. Han har suttit såhär i snart 2 timmar. Bara stirrar ut i snön.

måndag 29 november 2010

Tanke.

Har nu blivit JÄTTE erbjuden ett jobb. Ett jobb som jag skulle trivas helt okej på och kunna påverka mitt jobbliv ganska rejält!
Timlön 170:-+ersättningar.
21500:-/ Månad

Eller Satsa på NCC som riskerar dra ner mig i ett stressigt läge och jobbiga kollegor, men även jätte bra kollegor! och Stundtals jättebra förmåner.
Timlön 194:-+ersättningar.
24300:-/ Månad

Är det värt 2800:-/ Månad för utökad frihet?

HJÄLP MIG FFS!

Snurrigt värre.

Väldigt snurrigt allting nu! Har skapat en sida på internet där jag skriver av mig om mitt lite mer privata liv. http://xzionz-privat.blogspot.com . Nej den kan inte läsas utan inbjudan. Så varför jag ens nämner den här är ett mysterium. Kan väl säga såhär, det är nog en del av en nödvändig förändring av mitt liv.

/ Jimmy
ps. Älskar dig Johanna.

måndag 22 november 2010

Bebis.


Men vilken söt bebis! Eller?

torsdag 11 november 2010

Vill bara.

Vill bara allas bästa, ibland lyckas jag!