tisdag 9 mars 2010

Elvis och handsfree


Elvis blir på bilden bländad av blixten på mobilkameran. Börjar tro att han ätit upp min handsfree. Den har varit spårlöst borta ganska länge nu. Den är garanterat inte i bilen eller lägenheten. Har nog letat i sammanlagt över 4timmar sen dessutom städat båda väldigt noga och grundligt. Nu ska jag iaf ringa älsk :) hoppas hon svarar saknar henne som fan.

Pinne


Hittar inte min pekpinne till mobilen:) men den är här någonstans. Messade nyss med johanna och då använde jag den ju. Jag förstår inte hur jag lyckas haha. Mina dagar är väldigt konstiga nu för tiden märker jag. Även fast jag teoretiskt ska ha hur mycket tid som helst så är det inte många minuter varje dag som jag inte har något för mig. Fördelen är ju den att jag inte är i närheten av så uppstressad som jag var när jag jobbade? Eller vad tycker ni? Ska ringa älsk nu och prata lite:) kanske skriver något mer inlägg sen igen. ... Hejdå

fredag 5 mars 2010

Middag!


Jag är nu hemma hos johanna där jag ska bli bjuden på middag! I like! För att fördriva tiden lite sitter johanna och visar massa klipp ur filmen janne långben the movie. Jag fick min akassa godkänd idag nu tar det nog bara 2 veckor innan jag får första pengarna och då kan jag ansöka om dom andra pengarna så inom 6 veckor har jag nog börjat få pengar som jag ska. Då går jag nog dessutom förhoppningsvis ett nytt arbete att gå till om dagarna. Det var allt jag hade att säga för denna gång! Hoppas johanna vill kramas lite nu innan vi ska gå och handla lite bröd som ska vara till middagen. 

Enjoy!!!

torsdag 4 mars 2010

Dagen utan grodlår.


Idag har jag haft en ta hand om mig självdag. Det innebär att jag inte gjort ett skit förutom vara med mig själv och tänka och ta det lugnt. Det behövdes verkligen på sätt och vis. Rubriken betyder ingenting, Man måste liksom ha något iaf. Likaså bilden:)

Enjoy jlt

Detta är ett inlägg!

Ja det är jag som gjort den fantastiska HEAD bilden på min blogg.

Blev inge simma idag men de ska de allt bli av i morgon! och sen på lördag är de nyköping som gäller!

Ikväll ska jag nog umgås lite med Sötsaken =) (johanna)

Hej o DÄ!

måndag 1 mars 2010

Vem?


Vem är då detta?

Vem?


Vem är det johanna avbildat? Kommentera

Naken kvinna.


By johanna.


Min fina flickvän är duktig på att teckna. Denna bild är skapad idag. Lägger även upp några äldre hon gjort

20100301045.JPG


Bakad potatis med tillbehör på 16 min. Grymt