tisdag 2 februari 2010
Arbetsförmedlingen o sånt.
Ligger i sängen i Åre, kom på igår kväll vad det är som gjort att mitt internet inte fungerat som det ska men det är nu åtgärdat :D. Sen var jag ju iväg på arbetsförmedlingen igår, hon som hjälpte mig var Extremt trevlig! Vilket var bra för jag var nog antagligen ganska förvirrad =) det är jag fortfarande, reglerna för hur man ska få ut a-kassan är helt jävla sinnes sjuka! har fått en broschyr där allt står men det är så jäkla luddigt skrivet och allt går att tolka på hundra olika sätt! det är i alla fall massa saker jag måste skicka in hit o dit och måste leta upp gamla papper. Blä blir trött bara av att tänka på det. ska försöka kolla upp lite nu i veckan men det stora rycket med allt blir på måndag då jag måste infinna mig på Arbetsförmedlingen på Lidingö.
Nä nu är det snart Dags att ge sig ut i nypistade backar! Ska bara äta lite först :)
Betyg för åre hittills 3 av 5 vilket är Bra! Riktigt bra för att vara i Sverige =) för att få 4 – 5 i betyg ska det vara som vissa orter är i Alperna, thats still the shit!
Herrå!
måndag 1 februari 2010
torsdag 28 januari 2010
fredag 22 januari 2010
Meningslöst?
Ärligt talat hur meningsfullt är det egentligen för mig att skriva i den här bloggen, Gissar på att jag har mellan 2-4 läsare. Hurra! men kanske inte är för andras skull man skriver egentligen. Mycket är nog för än själv, eftersom man måste prata av sig med ingen alls ibland och sitta och prata med en vägg eller så funkar ju liksom inte. Det är som att dumförklara sig själv. Brukar försöka prata med katterna ibland, men elvis tar det som en kamp om vem som kan prata och vara mest störig han börjar pipa så himla mycket om man pratar med honom på kvällarna. Simba däremot reagerar inte ens utan somnar oftast bara. KUL!
Nåväl.
Bloggen får fortsätta att existera en stund till!
Nu då?
I helgen ska jag leta lite takräcken sen ska B kolla lite på sitt jobb med. Kom just i detta nu när jag skriver detta på att man kanske kan hitta på Blocket som passar min bil. Hum!.
Men Framför allt ska helgen ägnas åt att må bra, med Johanna söten!
Utgår!







