skip to main |
skip to sidebar
Bilen.
Kan ju säga att bilen inte fungerade som den skulle när jag åkte till arbetsförmedlingen i morse. Hela bilen skakade när jag startade den. Sen vibbrerade den som tusan de 2 milen jag körde. Pappa trodde den var så kall att inte alla tändstift fungerade. Kan nog stämma. Sjukt iaf.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar