måndag 1 februari 2010

Bilen.


Kan ju säga att bilen inte fungerade som den skulle när jag åkte till arbetsförmedlingen i morse. Hela bilen skakade när jag startade den. Sen vibbrerade den som tusan de 2 milen jag körde. Pappa trodde den var så kall att inte alla tändstift fungerade. Kan nog stämma. Sjukt iaf.

Inga kommentarer: