skip to main |
skip to sidebar
Nu sitter jag på båten på väg hem. Helgen på gotland har varit helt underbar :) är skapligt trött nu. Båten åkte 03:30. Och är helt överfull finns inga som helst möjligheter att sova :) men ska köra hem lite snabbt sen och sova. Tog ju ledigt idag för att kunna göra det. Saknar redan johanna som fan. Cya!
Nu ska vi grilla bland raukarna i solned gången.:)
Vi är påväg till burgsvik för att köpa lite grejer och dra och bada på austre med simon och stina :)
Sitter i en stuga nu:) ska äta frukost.
Är nån snål så är man. Vägra betala 50kr mer för en bekväm stol:p haha men har de helt okej i min hörna här:) annie och mariel sitter nog och myser med rhoca och elvis nu:)
Men det ska föreställa gotlandsbåten :p
Igår när jag kom hem från willys inser jag ganska snabbt att den är borta. Får en mindre panik eftersom det var över 800kr i och samtliga visa kort, körkort, och bensinkort. Åker går ut och letar i bilen när jag kryper omkring missar ja ett samtal från dolt nr. Åker vidare till willys och hör med personalen, ingen hade fått in någon. Då ringer jag nordea och spärrar allt. Åker hem och förlust anmäler körkortet mm. Då ringer dolt nr igen och jag svarar. Då är det en extremt vänlig nån som hittat den på parkeringen när han skulle in och handla. Sen ringde han alltså igen när han åkte därifrån. Han erbjöd sig att komma till skärsätra och lämna den till mig. Det känns så jävla bra att det finns så snälla människor. Alla pengar och kort var kvar i den. LÄNGE LEVE SNÄLLA DELEN AV MÄNSKLIGHETEN!. (Undrar om samma sak hade hänt utanför lidingö, typ annan förort)
Märkligt att det alltid ska vara så in i helvete varmt när man har mycket att göra på jobbet. Droppar från ansiktet hela tiden. Dessutom svälter jag ihjäl:p orkade ju inte fixa någon mat igår:(. Snart helg iaf:) ska bli kul.