fredag 7 augusti 2009

Är man...


Är nån snål så är man. Vägra betala 50kr mer för en bekväm stol:p haha men har de helt okej i min hörna här:) annie och mariel sitter nog och myser med rhoca och elvis nu:)

Inga kommentarer: