söndag 31 maj 2009

Rekommenderar.

Alla som använder en simpel blogg (inge extra hokus pokus) borde fullt seriöst börja använda Windows Live Writer. Snabbt, Smidigt, Enkelt. Alla mina bloggar skriver jag via det här. Vill man t.ex. lägga upp en film lägger man bara in den i här direkt så laddas den automatiskt upp på t.ex. Youtube.

OVER AND OUT

Bild fråga.


Äntligen en mycket svår bild:) men vad är det?

Tittar


Tittar ut från tvättstugan. 26,4 ute nu. Och det dubbla här inne pga alla tork saker.


Mycket idag.


Massa inlägg idag:) nu minns jag varför vintern är bättre än sommaren. Blä så äckligt varmt. Man är helt stilla och svettas.

Uppdatering.

Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.

Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.

Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.

/ Underbarnet

Simba


Simba lycklig i solen:).

Morgon promenad.


Jag och simba är ute på morgon promenad. Lika bra att passa på innan det blir för varmt för mig:p simba verkar dock älska värmen. Lägger upp film på youtube senare idag.

lördag 30 maj 2009

Morsning.


Lidingöbornas värsta dag. Stockholm marathon idag. Svårt att ta sig från ön. Johanna ska på dans uppvisning snart:) kallt i natt. Cya

Sammanfattning

1. Brännbollsträt funka bra mariel.
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.

6. SOV TAJM ! ! !