söndag 31 maj 2009
Uppdatering.
Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.
Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.
Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.
/ Underbarnet
lördag 30 maj 2009
Sammanfattning
1. Brännbollsträt funka bra mariel.
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.
6. SOV TAJM ! ! !
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.
6. SOV TAJM ! ! !
fredag 29 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






