söndag 31 maj 2009

Tittar


Tittar ut från tvättstugan. 26,4 ute nu. Och det dubbla här inne pga alla tork saker.


Mycket idag.


Massa inlägg idag:) nu minns jag varför vintern är bättre än sommaren. Blä så äckligt varmt. Man är helt stilla och svettas.

Uppdatering.

Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.

Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.

Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.

/ Underbarnet

Simba


Simba lycklig i solen:).

Morgon promenad.


Jag och simba är ute på morgon promenad. Lika bra att passa på innan det blir för varmt för mig:p simba verkar dock älska värmen. Lägger upp film på youtube senare idag.

lördag 30 maj 2009

Morsning.


Lidingöbornas värsta dag. Stockholm marathon idag. Svårt att ta sig från ön. Johanna ska på dans uppvisning snart:) kallt i natt. Cya

Sammanfattning

1. Brännbollsträt funka bra mariel.
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.

6. SOV TAJM ! ! !

fredag 29 maj 2009

Nödlösning.


Haha innan festen med jobbet ikväll ska vi spela brännboll. Vilken tur att ingen hade något trä:p. Så nu har duktiga jag gjort ett eget:p på 20 minuter. Den är faktiskt snyggare än den ser ut. Mobilkameran är galet Kass.

Dagens fråga.


Här är dagens fråga. Vad är det på bilden? Kommentera svar.