skip to main |
skip to sidebar
Nödlösning.
Haha innan festen med jobbet ikväll ska vi spela brännboll. Vilken tur att ingen hade något trä:p. Så nu har duktiga jag gjort ett eget:p på 20 minuter. Den är faktiskt snyggare än den ser ut. Mobilkameran är galet Kass.
1 kommentar:
funkar den då? :P
Skicka en kommentar