fredag 29 maj 2009

Nödlösning.


Haha innan festen med jobbet ikväll ska vi spela brännboll. Vilken tur att ingen hade något trä:p. Så nu har duktiga jag gjort ett eget:p på 20 minuter. Den är faktiskt snyggare än den ser ut. Mobilkameran är galet Kass.

1 kommentar:

Mariel sa...

funkar den då? :P