söndag 31 maj 2009
Uppdatering.
Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.
Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.
Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.
/ Underbarnet
lördag 30 maj 2009
Sammanfattning
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.
6. SOV TAJM ! ! !
fredag 29 maj 2009
tisdag 26 maj 2009
Snart EU Val.
Hej folks! Ni som har åldern inne bör rösta i EU-Valet som är på gång nu.
Många säger : Det berör inte mig.
Och det var det dummaste jag hört, om det nu är så för just dig så störs du inte av ipred lagar och annan internet politik? Du störs inte heller av arbets situationen i Sverige just nu? Du störs såklart inte av att vissa personer tydligen är värda mer än andra i både lön och andra frågor?
Nej trodde väl det något stör du dig på?!
RÖSTA DÅ FFS Alternativt klaga Aldrig på din situation mer.
Ps. Sossarna är ett bra val. ds





