lördag 21 augusti 2010

Val 2010


Om ni ska rösta i valet i september. TÄNK innan, rösta inte på något bara för att "alla andra gör det".
Mitt val är solklart, nästa regering i sverige måste enligt mig vara Rödgrön. Framförallt för min egen skull men även för alla svenskars skull. Vi måste fortsätta vara att land där inte den med massa pengar har det bra och den sjuka eller arbetslösa har ett helvete.

Inga kommentarer: