lördag 19 december 2009

Tittar ut.

Tittar ut och ser att det är mycket bra väder för att traska omkring i staden med älsklingen idag. Mår mycket bättre idag än i gårkväll min kropp strejkade rejält från 13:00 igår ungefär. Kanske var det sprutan som orsakade detta. men som sagt nu är kroppen på banan igen =) Kanske fajtats klart med vaccinet nu =). men innan det ger ett 100% skydd tar det ungefär dagar. men äh har man inte fått skiten ännu klarar man sig nog undan 3 dagar till.

Dags o ringa hänken!

/ SNÖGUBBEN

1 kommentar:

Mullepop sa...

det kommer inte ge ett hundraprocentigt skydd. läkemedelsverket garanterar inte detta... tror det ligger på 80 %