1. Brännbollsträt funka bra mariel.
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.
6. SOV TAJM ! ! !
lördag 30 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
okej :) kul att firmafesten var kul! :) kram ps. läs mitt inlägg om respekt!
Skicka en kommentar