måndag 18 maj 2009

På väg till.


Jag sitter i bilen på väg till nccs huvudkontor. Ska typ diskutera värderinga. Trist men skönt att slippa jobb 4 timmar:)

1 kommentar:

Mariel sa...

varför vill du plåga mig? :P!! >(