tisdag 19 maj 2009

Dator.

Ja nu blir man ju ledsen, min nya dator står på ICA i Larsberg, men har ingen Avi. Den här jäkla skitdatorn klarar ingenting längre msn lägger av hela tiden Start menyn blir svart m.m.

MEN en sak är bra :D

Jag är Ledig i 5 dagar nu!!!

Onsdag - Lata mig och sen ev hämta datorn.
Torsdag - Vända på dygnet samt ev. grilla på kvällen.
Fredag - Kryssning med jobbarkompisarna.
Lördag - Nyktra till?
Söndag - Ångest att lång helgen är slut.

Under över alla under ut.

Inga kommentarer: