Ja nu blir man ju ledsen, min nya dator står på ICA i Larsberg, men har ingen Avi. Den här jäkla skitdatorn klarar ingenting längre msn lägger av hela tiden Start menyn blir svart m.m.
MEN en sak är bra :D
Jag är Ledig i 5 dagar nu!!!
Onsdag - Lata mig och sen ev hämta datorn.
Torsdag - Vända på dygnet samt ev. grilla på kvällen.
Fredag - Kryssning med jobbarkompisarna.
Lördag - Nyktra till?
Söndag - Ångest att lång helgen är slut.
Under över alla under ut.
tisdag 19 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar