måndag 22 november 2010

Bebis.


Men vilken söt bebis! Eller?

torsdag 11 november 2010

Vill bara.

Vill bara allas bästa, ibland lyckas jag!

tisdag 9 november 2010

Shallalaaa! <3

*Hjärta ALOT!*

The Time.

Hörde denna på p3 igår på väg till SKHLM… Vad tycker ni om den? Jag kan inte sätta fingret på den, men börjar bli som en drog för mig att höra den…

/ JLT X

måndag 8 november 2010

Pengar del 2


Gå ner och läs inlägget Pengar. Först!

För då får jag vara generös samtidigt som ingen far illa av att jag blir rik... Så nu tillbaka till verkligheten, jag behöver pengar nu tack! För jag vill kunna ge mig själv och andra lycka. Over and out

Pengar.


Sitter och funderar över pengar. Egentligen finns ju absolut inget värde i dessa saker, trots detta styr dem hela den värd vi lever i. Det vet vi ju alla vid det här laget. Sen finns det ju en tanke till. Tex vid lotteri så finns en viss summa pengar och som i många fall bara en ensam person går hem med. Och alla andra i lotteriet är lite fattigare. Så är det ju i verkliga livet med, det finns en viss summa pengar. Så när någon ibland oss blir rik betyder ju det att andra blir fattigare. Det finns ju knappast någon lösning på det hela eftersom att de flesta människorna på denna planet är mer eller mindre egoister. Så jag antar att även mitt mål i livet ska vara att bli rik, trots att det betyder att någon annan blir fattig. Jag är inte lika pengar fixerad som många andra. För jag anser mig själv vara ganska generös överlag? Så... Ser ni problemet? Hur jag än gör så kommer det bli någon lidande. Det bästa är nog om jag blir rik som fan och delar med mig till andra. Forts ovan..

onsdag 3 november 2010

måndag 1 november 2010

Min Vecka 44.

Tänker inte rabbla upp dag för dag , känns så jävla trist och uppstyltat.

Men mår relativt bra. Har nån feber som kommer och går fortfarande lite konstigt är det allt! men i veckan blir det
Bio (Paranormal Activity 2)
Konsert (Alter Bridge)
Middag (Restaurang med Älsklingen)
Shopping (Köpa en ram till Tigern + eventuellt skor om jag hittar billiga)
Träffa folk (Träffa vänner bekanta och familj)
Tända Ljus (Hos mamma på lördag kväll)

I helgen fick jag btw besök av Rille lördag kväll till söndag em. då vi hämtade Ida på Arlanda.

Nu ska jag duscha sen ringa och väcka Johanna :-D

/ JLT WEEEHAAA

tisdag 26 oktober 2010

Vänstern.

I morgon faller domen…

Läkt som det ska? Knappast!
Operation? Mycket möjligt!
Sjukgymnastik? Troligen!
Förlängd Sjukskrivning? Nej snälla vill inte!


Som man då snabbt inser är det inte många positiva frågor som ställs, beror på att armen är av :P finns inte mycket positivt med det :-D.

ENJOY!!!

söndag 10 oktober 2010

Orolig.

Livet rullar på, verken i armen minskar så även svullnaden hoppas jag!

Men är lite orolig över den nu. kan verkligen inte sträcka ut armen rakt… fastnar vid typ 130grader… och det är verkligen tvärstopp… :-(

/ JLT