tisdag 30 mars 2010

Arbete.

Det är nu i princip garanterat att jag kommer börja arbeta på måndag, vet inte riktigt hur det känns ännu. Ska åka till nya jobbet på torsdag och få lite kort info innan jag åker med Älsk till utsund över påsken.

Lönen är inte jätte bra men överkomlig CA 170 kr/h.

Tyvärr är det inte säkert att jobbet är “fast” utan till en början handlar det bara om 3 veckor. men förhoppningsvis kanske några månader iaf!

/JLT

måndag 29 mars 2010

Väggen


Säger bara fy fan så fort det går om man inte svänger eller bromsar

tisdag 23 mars 2010

Busted.


Haha dom är så busted. Visste att dom umgås när man inte ser på.

Simba.


Oj intressant med mobil som faktiskt kan skriva simba utan att det blir rhoca. Men visst är den lilla varelsen fin :) <3

Händelser


Händer en hel del om dagarna så orkar inte skriva om allt. Om någon är intresserad av mitt liv så pratar jag gärna om det på msn haha. Är iaf spikat att jag och tommy åker till sälen på söndag morgon... Snart läggdags ska upp 06.45 i morgon. Fyfan. Är hemma hos älsklingen nu i alla fall :). Hej hej!

måndag 22 mars 2010

Taktik


Sitter utanför borgstaden och tar död på lite tid. Får ju inte komma allt för tidigt haha. Önska mig lycka till!

lördag 20 mars 2010

Sälen?

Kan mycket väl bli Sälen för mig ett par dagar om nån vecka, vilket jag absolut skulle uppskatta innan jag nu börjar jobba. Skulle kännas riktigt bra faktiskt =) Men så har vi då det ständigt återkommande problemet… Elvis & Simba. Någon frivillig?

Promenad Bilder från tidigare i Veckan!

Lite bilder från när jag promenerade Sergelstorg – Skärsätra.

20100316214 20100316215 20100316216 20100316217 20100316218 20100316219 20100316220 20100316221 20100316222

fredag 19 mars 2010

Lidingö


Visst är det fint på lidingö? Smart bär det av till stuvsta för att fira johan och gurra. Förbi älsklingen en stäng först bara <3 henne massa

torsdag 18 mars 2010

Saknar


Visst saknar man jobbet lite...