Det är nu i princip garanterat att jag kommer börja arbeta på måndag, vet inte riktigt hur det känns ännu. Ska åka till nya jobbet på torsdag och få lite kort info innan jag åker med Älsk till utsund över påsken.
Lönen är inte jätte bra men överkomlig CA 170 kr/h.
Tyvärr är det inte säkert att jobbet är “fast” utan till en början handlar det bara om 3 veckor. men förhoppningsvis kanske några månader iaf!
/JLT
tisdag 30 mars 2010
Arbete.
måndag 29 mars 2010
tisdag 23 mars 2010
Händelser

Händer en hel del om dagarna så orkar inte skriva om allt. Om någon är intresserad av mitt liv så pratar jag gärna om det på msn haha. Är iaf spikat att jag och tommy åker till sälen på söndag morgon... Snart läggdags ska upp 06.45 i morgon. Fyfan. Är hemma hos älsklingen nu i alla fall :). Hej hej!
måndag 22 mars 2010
lördag 20 mars 2010
Sälen?
Kan mycket väl bli Sälen för mig ett par dagar om nån vecka, vilket jag absolut skulle uppskatta innan jag nu börjar jobba. Skulle kännas riktigt bra faktiskt =) Men så har vi då det ständigt återkommande problemet… Elvis & Simba. Någon frivillig?
fredag 19 mars 2010
torsdag 18 mars 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





