lördag 20 mars 2010

Sälen?

Kan mycket väl bli Sälen för mig ett par dagar om nån vecka, vilket jag absolut skulle uppskatta innan jag nu börjar jobba. Skulle kännas riktigt bra faktiskt =) Men så har vi då det ständigt återkommande problemet… Elvis & Simba. Någon frivillig?

Inga kommentarer: