söndag 14 mars 2010

Spotify

Playlists:
JLT-PARTY – Lista med blandat gammal och ny party musik!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/2zSVTUHkHOViP1NjbhGr10

JLT-XzionZ – Lista med lite blandad musik jag lyssnat på genom åren.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5TEqA3CnUAFae8tWMNRH1e

JLT-Svenska Hits – Bara Svenska bra låtar!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/6fNn1i5noOEtkDjjYYhsuA

JLT-Rock – Lista med gamla och nya rock låtar.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/3c941LUA2ky8sfPjsHpWmW

JLT-Trance – Lista med psytrance och annan commercial trance.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5uEn33cJZJy634XlsDH9GS

JLT-Creed/Alter Bridge – Ja namnet säger ju sig självt.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/128FyDtXKpbvfPupqVFywm

JLT-TaKiDa - Ja namnet säger ju sig självt.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/5Z7WAkLyHddMhXXMfu6Y3X

JLT-Scooter – Lista med låtar som garanterat ger mig energi (endast gruppen Scooter)
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/1xHifer5n7cmW1l3fRjrpu

JLT-OnTheGo 10 – Lista med dom 10 mest spelade låtarna på min Spotify just nu.
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/1lNpfH1iSZqTtaGhJP4dRu

JLT-Grön – Collaborative Playlist, lista där vem som helst kan lägga in musik för att dela med sig!
http://open.spotify.com/user/xzionz/playlist/35SO7AyAQVJDnopcUHS8w6

Har för tillfället 6 invites som jag skickar till vem som helst på begäran

Musiken flödar.

Visst är den här gamla 09 låten ganska bra? finns i mer upptempo versioner om man vill ha mer drag :D (videon nedan)

lördag 13 mars 2010

Promenad


På promenad med lollo, björnar, mariel, vincent och balder. Fåglarna har en liten gnutta vatten kvar. Resten av långsjön är helt frusen

Handlat


Har varit på ikea och handlat lite till köket som jag saknat. Nu åker jag till farmor en stund tror jag:)

torsdag 11 mars 2010

Inlägg.

Vet egentligen inte vad jag ska blogga om, ska på intervju träning om ett par timmar. skoj! (not). sen kanske jag måste hjälpa pappa en stund verkar de som, men får väl se hur de blir med det.

onsdag 10 mars 2010

Annies middag


Det ser inte gott ut. Det luktar inte gott. Annie påstår dessutom att det är gott och helt okej.... Skulle inte tro det va?!

tisdag 9 mars 2010

Äntligen!


Ligger i johannas säng och tittar på henne:) samtidigt hör jag musik där dom sjunger, Du är det vackraste jag vet!

På väg


Är nu på väg till johanna för att äntligen få träffa henne idag:)

Aha


Där var den lilla lömska pinnen

I like!


Helt otroligt att det finns nudlar jag faktiskt kan säga är goda! Dom finns att köpa på nästan alla större willys. Kostar dock en aning mer än dom här vanliga sorterna. Men mycket godare och lättare att tillaga. Man häller bara i lite vatten i burken och skickar in i mickron ett par minuter! Toppen :)