torsdag 11 februari 2010
onsdag 10 februari 2010
söndag 7 februari 2010
HOME
Är äntligen hemma från åre! SKÖNT!
Men tillbaka till verkligheten… FYFAN va massa pappers skickande hit och dit jag har framför mig :(
lördag 6 februari 2010
Åre + Melodifestivalen
Sista kvällen i åre nu, kollar på Melodifestivalen och slappar. Måste ladda batterierna inför körningen hem =).
ENJOY!!!
fredag 5 februari 2010
Idag blir de SKIDOR.
Ja idag blir de lätt skidor och inge jävla bräda, har fortfarande jätte ont i handen sen igår.
Ska försöka övertala ligan om att åka till Duved och åka idag, tycker dom backarna är överlägset roligast och åka, dom är breda och lutar precis lagom =)
Nä nu ska jag äta mannagrynsgröt Cya!
/ JLT Enjoy!!!
torsdag 4 februari 2010
Snowboard

Har idag hyrt en snowboard. Och åkt ungefär 3åk på 2 timmar. Har hitintills på köpet fått: enorma smärtor i armar och rumpa, samt stukad handled. Överväger att lämna tillbaka brädan och hämta mina underbara skidor som går att åka hur fort som helst på utan att ramla eller misslyckas. Summering skidor är roligare än snowboard.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



