onsdag 3 februari 2010

Ont.


Pallade ett åk. Sitter inte och värmer mig nu. Benen är helt jävla förstörda sen vi gick upp igår. Och sen har jag av någon okänd anledning våldsamt ont i vänster armen. Äh sitta och ta det lugnt en stund sen pröva igen. Det är i alla fall inte så galet kallt längre! Hej svejs

Inga kommentarer: