onsdag 10 februari 2010

Bak.


Inget smakar som jimmys bak.

söndag 7 februari 2010

HOME

Är äntligen hemma från åre! SKÖNT!

Men tillbaka till verkligheten… FYFAN va massa pappers skickande hit och dit jag har framför mig :(

lördag 6 februari 2010

Åre + Melodifestivalen

Sista kvällen i åre nu, kollar på Melodifestivalen och slappar. Måste ladda batterierna inför körningen hem =).

ENJOY!!!

fredag 5 februari 2010

Idag blir de SKIDOR.

Ja idag blir de lätt skidor och inge jävla bräda, har fortfarande jätte ont i handen sen igår.

Ska försöka övertala ligan om att åka till Duved och åka idag, tycker dom backarna är överlägset roligast och åka, dom är breda och lutar precis lagom =)

Nä nu ska jag äta mannagrynsgröt Cya!

/ JLT Enjoy!!!

torsdag 4 februari 2010

Simba =)

Gammal bild på Simbis! (nej bilden är inte stulen)

Afterski.


Ja:)

Snowboard


Har idag hyrt en snowboard. Och åkt ungefär 3åk på 2 timmar. Har hitintills på köpet fått: enorma smärtor i armar och rumpa, samt stukad handled. Överväger att lämna tillbaka brädan och hämta mina underbara skidor som går att åka hur fort som helst på utan att ramla eller misslyckas. Summering skidor är roligare än snowboard.

onsdag 3 februari 2010

Ont.


Pallade ett åk. Sitter inte och värmer mig nu. Benen är helt jävla förstörda sen vi gick upp igår. Och sen har jag av någon okänd anledning våldsamt ont i vänster armen. Äh sitta och ta det lugnt en stund sen pröva igen. Det är i alla fall inte så galet kallt längre! Hej svejs

Väntan.


Sitter och väntar på att kabinbanan till åreskutan ska öppna. Den är stängd pga is.

ÅreMorgon

 

Ligger i sängen nu har precis vaknat. Ska alldeles strax gå upp och äta lite. Sen är det bara ge sig iväg ut till skidbussen som går till Åre By. Pallar inte åka skidor bort dit igen :P. För övrigt är jag helt urusel på att ta bilder, men det har en naturlig förklaring. Det går inte i den här kylan som varit man kan inte ta ut händerna hur handskarna! Och kameran fungerar ungefär lika bra som mobilen när den är Iskall ( fungerar inte alls )…

Hörs ikväll om jag inte mobil bloggar under dagen =)

/ J L T