torsdag 17 december 2009

Tvättstugan.


Massa snö på fönsterbläcket:).

Vit Jul.

Enligt 90% av alla vädermedier i Sverige blir det en vit jul i STHLM. Vad som dessutom är ganska intressant är att enligt klart.se så håller sig våran varcka huvudstad under 0 grader hela året ut. med snö lite då och då. Vilket skulle innebära massa snö även på nyårsafton =) Skojigt!

Vaccinerad.


Kände inte nålen, alltså jag menar verkligen att jag inte ens märkte när han tryckte in den. Och nu efteråt så känner jag ingenting förutom tejpen med bomullen under. . . :) det kanske kommer, men nä. Ofarlig spruta so far.

onsdag 16 december 2009

tisdag 15 december 2009

Snön.


Har kommit till sthlm för att stanna tills helgen, vem vet kanske ännu längre? Men knappast till julen.


fredag 11 december 2009

onsdag 9 december 2009

Fan då.


Natten till idag var en av de sämsta på väldigt länge. Rhoca jävlades hela tiden så han åkte ut i natt vid 3. Sen har jag drömt massa mardrömmar om M, V och A.

tisdag 8 december 2009