Enligt 90% av alla vädermedier i Sverige blir det en vit jul i STHLM. Vad som dessutom är ganska intressant är att enligt klart.se så håller sig våran varcka huvudstad under 0 grader hela året ut. med snö lite då och då. Vilket skulle innebära massa snö även på nyårsafton =) Skojigt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar