skip to main |
skip to sidebar
Killen med koll:) underbara jimmy.
Dricker fanta och hoppas lite på att någon hällt i lite vodka:)
Världens finaste äter lite pommes:) <3
Mulle äter kebab:)
Den här har hönken gjort:) grymt snyggt:)
Blev väkt runt kl 6 med slutgiltiga beskedet att jag är uppsagd
Woha
Dr livingstone inviger palmerna. Haha han är så usel skådespelare så knappt barnen tittar på han:p
Bild alltså.
Idag börjar dom plantera alla palmer och sånt i Oasen på jobbet. De är den platsen där man ska kunna sitta och äta vid restaurangtorget. Kommer nog bli nice. Finns även högt vattenfall. :) vi får åka hit och äta o handla sen. Tv är här och filmar ser jag nu.