lördag 24 oktober 2009

Bäst.


Killen med koll:) underbara jimmy.

Björnar


Dricker fanta och hoppas lite på att någon hällt i lite vodka:)

Älsklingen:)


Världens finaste äter lite pommes:) <3

Grill in


Mulle äter kebab:)

torsdag 22 oktober 2009

Snyggt:)


Den här har hönken gjort:) grymt snyggt:)

tisdag 20 oktober 2009

Bad.


Blev väkt runt kl 6 med slutgiltiga beskedet att jag är uppsagd

måndag 19 oktober 2009

Va fint:)


Woha

Mupp


Dr livingstone inviger palmerna. Haha han är så usel skådespelare så knappt barnen tittar på han:p

En till:)


Bild alltså.

Plantering


Idag börjar dom plantera alla palmer och sånt i Oasen på jobbet. De är den platsen där man ska kunna sitta och äta vid restaurangtorget. Kommer nog bli nice. Finns även högt vattenfall. :) vi får åka hit och äta o handla sen. Tv är här och filmar ser jag nu.