måndag 19 oktober 2009

Plantering


Idag börjar dom plantera alla palmer och sånt i Oasen på jobbet. De är den platsen där man ska kunna sitta och äta vid restaurangtorget. Kommer nog bli nice. Finns även högt vattenfall. :) vi får åka hit och äta o handla sen. Tv är här och filmar ser jag nu.

Inga kommentarer: