Idag börjar dom plantera alla palmer och sånt i Oasen på jobbet. De är den platsen där man ska kunna sitta och äta vid restaurangtorget. Kommer nog bli nice. Finns även högt vattenfall. :) vi får åka hit och äta o handla sen. Tv är här och filmar ser jag nu.
Vi asfalterar om lidingöbron i rusningstrafik. Det är helt okej för mig. Kommit 350 meter på en timma. Toppen kul torsdag. Normala bolag gör sånt på nattetid. Men det var tydligen roligare att skapa kö över halva sthlm.