torsdag 15 oktober 2009

Ja jag vet!


Vi asfalterar om lidingöbron i rusningstrafik. Det är helt okej för mig. Kommit 350 meter på en timma. Toppen kul torsdag. Normala bolag gör sånt på nattetid. Men det var tydligen roligare att skapa kö över halva sthlm.

söndag 11 oktober 2009

fredag 2 oktober 2009

söndag 27 september 2009

Irritation


Den där lilla trummisen som är med i en tv reklam irriterar mig enormt mycket.

lördag 26 september 2009

Klar.


Bara kran som fattas:)

torsdag 24 september 2009

Woha!


Jag vet. Det är super snyggt.

söndag 20 september 2009

Nya klinkern.


Det här är det nyinköpta klinkern:) fint va?

Nya.


Nya ugnen används för första gången:) ikeas veg.pizzor:) mums:)

lördag 19 september 2009

Då gör vi nytt försök.


Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.