skip to main |
skip to sidebar
Då gör vi nytt försök.
Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar