skip to main |
skip to sidebar
Jag vet. Det är super snyggt.
Det här är det nyinköpta klinkern:) fint va?
Nya ugnen används för första gången:) ikeas veg.pizzor:) mums:)
Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.
8 minuter tog det. 16 handtag. Och en ek skiva.