söndag 20 september 2009

Nya klinkern.


Det här är det nyinköpta klinkern:) fint va?

Nya.


Nya ugnen används för första gången:) ikeas veg.pizzor:) mums:)

lördag 19 september 2009

Då gör vi nytt försök.


Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.

måndag 14 september 2009

8min.


8 minuter tog det. 16 handtag. Och en ek skiva.

Ikea.


Ska nu köpa det sista till köket. Ska lämna bilen på service i morgon. . . Svindyrt.