skip to main |
skip to sidebar
Ska eventuellt göra den maträtt som jag gjorde när köket gick sönder. Nu är nya köket nästan helt klart. I morgon kommer troligen johan och sätter dit kranen. Och nytt klinker sätter jag nog nästa helg. Sen är det helt klart:) underbart.
8 minuter tog det. 16 handtag. Och en ek skiva.
Ska nu köpa det sista till köket. Ska lämna bilen på service i morgon. . . Svindyrt.
Nu är det nära vinter. Skönt.