måndag 31 augusti 2009

Trött.


Jag ska nu hem och jobba. Med köket. Hoppas jag blir klar någon gång. Har ingen tid över till någonting. Är nog 2 veckor sedan jag senast satt vid tex datorn och bara var på msn eller liknande.

lördag 29 augusti 2009

Inställt.


Blev inget hopp.

Bäst.


Finns inge bättre än cola och pizza:)

Flygplanet.


Det flygplanet som jag troligen ska åka upp med om ett par timmar och sen kliva ur.

tisdag 25 augusti 2009

lördag 22 augusti 2009

lördag 15 augusti 2009

Mitt Blivande Kök

Så här blir det troligtvis.

Enda skillnaden är att runt väggskåpen blir även där svart och Fläkten blir min Micro-Fläkt som redan sitter där.

Klicka på bilden för större.

fredag 14 augusti 2009

Eventuellt.


Kan bli så att jag eventuellt byter hela mitt kök nu i samband med spisens död. Självklart en kostnadsfråga, eftersom jag har en väldigt pressad ekonomi. Ska ägna kvällen åt att försöka mig på att göra ett vettigt alternativ på ikeas köksprogram.