fredag 14 augusti 2009

Eventuellt.


Kan bli så att jag eventuellt byter hela mitt kök nu i samband med spisens död. Självklart en kostnadsfråga, eftersom jag har en väldigt pressad ekonomi. Ska ägna kvällen åt att försöka mig på att göra ett vettigt alternativ på ikeas köksprogram.

Inga kommentarer: