torsdag 13 augusti 2009
onsdag 12 augusti 2009
tisdag 11 augusti 2009
måndag 10 augusti 2009
Gotland.

Nu sitter jag på båten på väg hem. Helgen på gotland har varit helt underbar :) är skapligt trött nu. Båten åkte 03:30. Och är helt överfull finns inga som helst möjligheter att sova :) men ska köra hem lite snabbt sen och sova. Tog ju ledigt idag för att kunna göra det. Saknar redan johanna som fan. Cya!
lördag 8 augusti 2009
fredag 7 augusti 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







