onsdag 12 augusti 2009
tisdag 11 augusti 2009
måndag 10 augusti 2009
Gotland.

Nu sitter jag på båten på väg hem. Helgen på gotland har varit helt underbar :) är skapligt trött nu. Båten åkte 03:30. Och är helt överfull finns inga som helst möjligheter att sova :) men ska köra hem lite snabbt sen och sova. Tog ju ledigt idag för att kunna göra det. Saknar redan johanna som fan. Cya!
lördag 8 augusti 2009
fredag 7 augusti 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







