tisdag 11 augusti 2009

Jobb.


Nu har sista arbetsdatumet ändrats igen. 7e december.

måndag 10 augusti 2009

Gotland 2009 Summering

Tänkte lägga upp lite bilder från gotland :D

Gotland.


Nu sitter jag på båten på väg hem. Helgen på gotland har varit helt underbar :) är skapligt trött nu. Båten åkte 03:30. Och är helt överfull finns inga som helst möjligheter att sova :) men ska köra hem lite snabbt sen och sova. Tog ju ledigt idag för att kunna göra det. Saknar redan johanna som fan. Cya!

lördag 8 augusti 2009

Grilla


Nu ska vi grilla bland raukarna i solned gången.:)

Vi är påväg till burgsvik för att köpa lite grejer och dra och bada på austre med simon och stina :)

I en stuga:)


Sitter i en stuga nu:) ska äta frukost.

fredag 7 augusti 2009

Är man...


Är nån snål så är man. Vägra betala 50kr mer för en bekväm stol:p haha men har de helt okej i min hörna här:) annie och mariel sitter nog och myser med rhoca och elvis nu:)

Svårt att se kanske.


Men det ska föreställa gotlandsbåten :p

Jag vill



Varmt