fredag 17 juli 2009

Bio.


Var på bio med johanna och stefan nyss. Filmen som heter baksmällan var skadat bra :) rekommenderar.


glömde skriva här att hönken fyllde år igår btw! ett enormt grattis till henne! :D <3

fredag 10 juli 2009

tjohej

Lycka till med mobilen! // din hemlige vän ;)

Svar:

Svaret på gårdagens fråga är TORKTUMLARE. Enjoy!!!

HELG.

Det var fan på tiden.

torsdag 9 juli 2009

Dagens fråga.


Vad är det på video-klippet?

On top of the world.


Hör en låt om och om igen i huvudet. Flipsyde - when it was good.

Torsvik och pengar.


Åker från vi superstore i Torsvik nu där jag växlat alla mina mynt till sedlar i deras nya maskin:) 907 kr blev det.

onsdag 8 juli 2009

Utsikt 3


Först ser man skärsätra långt bort sen in mot stan skansen grönan osv

Utsikt 2


Högt ?

Utsikt1


Nya jobbet. Lyx hotell saltsjökvarn