torsdag 9 juli 2009

Torsvik och pengar.


Åker från vi superstore i Torsvik nu där jag växlat alla mina mynt till sedlar i deras nya maskin:) 907 kr blev det.

1 kommentar:

Mariel sa...

tråkigt väder? :p