onsdag 24 juni 2009

Ännu en bild.


Ser onekligen skönt ut. . . Vill dit nu!

En till.



Hit kanske.


Hit kanske jag åker i helgen:) annars blir det nästa helg. Beror lite på:)

Max:)


Någon var glad och se mig idag:)

Värme.


Det är varma dagar i sthlm temperaturen kan gå upp till 25 hela veckan. Ingen direkt toppen vecka att jobba, dessutom är det helt vindstilla vilket gör att det känns ännu varmare. Blä. Vill åka hem, åka och bada, åka och bara ligga ner och vila.

torsdag 18 juni 2009

Midsommar helgen.

Nu på torsdagskvällen är det Tvättstugan som gäller, inte speciellt spännande!

I morgon förmiddag åker jag till nyköping och provsmakar lite alkohol ;D.

Lördag åker jag hem från nyköping och vilar inför...

Att gå upp sjukt tidigt på söndagsmorgonen och åka och hjälpa lollo i gävle :D blir nog skoj!

Saknar dig redan hönken.... vi kanske inte ses på 2 veckor... :(

tisdag 16 juni 2009

Söt:)


Fick en klubba av hönken idag <3

måndag 15 juni 2009

As You Die

Grymt bra!

Takidas nya singel släpptes ju idag på SR, så hörde den idag på jobbet (lyssnar alltid på p3) Den är Grymt bra! As You Die heter den btw

Humör.


Ni som inte känner honom vilket humör är han på?