onsdag 24 juni 2009

Värme.


Det är varma dagar i sthlm temperaturen kan gå upp till 25 hela veckan. Ingen direkt toppen vecka att jobba, dessutom är det helt vindstilla vilket gör att det känns ännu varmare. Blä. Vill åka hem, åka och bada, åka och bara ligga ner och vila.

1 kommentar:

Mariel sa...

ska du bada i helgen? :)