lördag 30 maj 2009

Morsning.


Lidingöbornas värsta dag. Stockholm marathon idag. Svårt att ta sig från ön. Johanna ska på dans uppvisning snart:) kallt i natt. Cya

Sammanfattning

1. Brännbollsträt funka bra mariel.
2. Isolering är rätt svar lollo.
3. Firmafesten var kul.
4. Johanna sover på mitt golv av någon anledning.
5. Vendela sitter vid min gamla dator.

6. SOV TAJM ! ! !

fredag 29 maj 2009

Nödlösning.


Haha innan festen med jobbet ikväll ska vi spela brännboll. Vilken tur att ingen hade något trä:p. Så nu har duktiga jag gjort ett eget:p på 20 minuter. Den är faktiskt snyggare än den ser ut. Mobilkameran är galet Kass.

Dagens fråga.


Här är dagens fråga. Vad är det på bilden? Kommentera svar.

tisdag 26 maj 2009

Snart EU Val.

Hej folks! Ni som har åldern inne bör rösta i EU-Valet som är på gång nu.
Många säger : Det berör inte mig.
Och det var det dummaste jag hört, om det nu är så för just dig så störs du inte av ipred lagar och annan internet politik? Du störs inte heller av arbets situationen i Sverige just nu? Du störs såklart inte av att vissa personer tydligen är värda mer än andra i både lön och andra frågor?

Nej trodde väl det något stör du dig på?!

RÖSTA DÅ FFS Alternativt klaga Aldrig på din situation mer.

Ps. Sossarna är ett bra val. ds

Så kan det gå.

Uppsagd.

måndag 25 maj 2009

23


23 grader sol vindstilla. Sthlm i mitt hjärta.

fredag 22 maj 2009

På väg.


Är nu på väg till båten. Väntar på underbara lidingöbanan. Wei.

torsdag 21 maj 2009

Grillkväll


Jag sitter just nu framför brasan med mina vänner.

Tjo.

Sitter i johannas soffa med hennes bror m.f. I övrigt händer ingenting. väntar på hönken som duschar.