fredag 15 maj 2009
torsdag 14 maj 2009
onsdag 13 maj 2009
Sjukt alltså (EL)
Fattar inte hur det hänger ihop, jag bytte nyligen elbolag från SVINDYRA fortum till GODEL. Det är för tusan nästan halva priset!
fredag 8 maj 2009
torsdag 7 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





